Saturday, 13 October 2012

npe kite malas???

assalamualaikum...

ermm.. ari ni ana ad dpt 1 ilmu tau..
tgah2 on9 kt FB...
mle r nk tgok wall...
pas 2.. ana ad jmpe satu post ni...
memg best r gak..
elok untk d kongsi kn..

tpi...
bia ana bce .. ana pown ad r gak rse...
bnyak dri punce2 mals 2 ad kt ana...

papepown.. jom kite tgok sbhgian punce2 nye erk??


  1. Terlalu inginkan kesempurnaan...
  2. Kerap bertangguh..
  3. Tiada matlamat hidup yang jelas n tepat !
  4. Masa terlalu lpang.. smpe x tau nk wat per..
  5. Sentiasa b'fkirn negatif sblum melakuakn sesuatu or mencube... mksd nyer takut untk mcube r...
  6. Bisikan n godaan syaitan !
  7. Tiada dorongan motivasi dalaman..
  8. Makan t'lalu kenyang n tidur t'lalu lme..

tpi.. walau ap2 pown...
yg pling utama adalh.. b'punce dri dlam dri kite s'dri ..

so ??
ap  lgi.. cpt2 cek dri kite msing2...
ana pown bnyak gak mlakukan khilaf kt dunia ni.. hehe..

2 jer kowt..
k r,, bubye !
assalamualaikum n peace no war !

No comments:

Post a Comment